top of page
  • svetlanaulianov

חיבור הוליסטי בין עבודה כאחות ועיסוק ברפואה סינית

אני אחות אקדמאית עם ניסיון עבודה של כ-20 שנה. בעבודה שלי בבית חולים ובקופת חולים חיפשתי דרך לשלב בין אהבתי לרפואה מבוססת מדע לבין רצוני לטפל באנשים באופן הוליסטי. עולם הרפואה הולך ומתפתח ומתמקד יותר ויותר בטיפול כוללני באדם.

מה זה בעצם אומר טיפול הוליסטי?

הכוונה לגישה שרואה את האדם באופן כוללני בהתחשב למצב בריאותי שלו מבחינה פיזית, רגשית ונפשית, וגם אורח והרגלי החיים שלו. זאת אומרת שמה את האדם במרכז.

רפואה סינית מתמקדת באיזון זרימת אנרגיה בגוף, וכך אפשר לא רק להקל על תסמינים שונים, אלא גם לזהות ולטפל בשורש הבעיה. שילוב של רפואה מערבית מודרנית ורפואה סינית פתח עבורי עולם חדש של אפשרויות הטיפול. אני יכולה כעת להציע למטופלים שלי טיפול מקצועי, יעיל ומותאם אישית תוך התחשבות הן בגורמים פיזיים והן בגורמים רגשיים ונפשיים.

עבורי שילוב בין עבודת אחות אקדמאית ועיסוק ברפואה סינית הוא דרך ייחודית ומתגמלת לטפל באנשים. טיפול כזה תורם משמעותית לשיפור איכות החיים של המטופלים שלי ומאפשר לשמור על בריאות טובה לאורך זמן.



43 views0 comments

Recent Posts

See All

גלו את כוח הריפוי של דיקור: כיצד שיטת טיפול העתיקה הזאת יכולה לשפר את איכות חייכם

אחד היתרונות העיקריים של הדיקור הוא יכולתו להקל על הכאב. אנשים רבים מחפשים טיפול בדיקור סיני כדי להקל על כאבים כרוניים, כגון כאבי ראש, דלקת פרקים או כאבי גב. מחקרים הראו שדיקור סיני יכול לעורר שחרור ש

איזון רגשי בעזרת רפואה סינית

שוב קמת בבוקר וחש/ה חוסר כוח למהל את השגרה? הדאגות והחרדות מציפות אותך? יש מה לעשות! רפואה סינית מבוססת על זרימה חלקה ותקינה של אנרגיה (Chi) בגוף. לרגשות יש יכולת השפעה חזקה על האנרגיה הזאת. והן עלולו

bottom of page